LSGame Store

Home » Uslovi Kupovine

Uslovi Kupovine

Sve PS4 igre se dostavljaju u digitalnom formatu ( nalog – account ) na e-mail ili telefon kupca sa kompletnim instrukcijama za instalaciju.         
                    

Uslovi korišćenja 01.01.2023

Svi posetioci web sajta LSGame Store (lsgamestore.rs) prihvataju da se pristup sajtu odvija pod sledećim uslovima:

  • Ovaj web sajt i sve informacije na njemu imaju jedino i isključivo informativnu svrhu.
  • Opis pojedinačnih proizvoda na web sajtu sadrže samo osnovne informacije.
  • LSGame Store će se truditi da svi podaci koji se nalaze na sajtu budu tačni i ažurni. Ipak, LSGame Store ne garantuje tačnost i ažurnost ovih podataka niti preuzima bilo kakvu odgovornost u tom pogledu.
  • LSGame Store zadržava pravo da na svom sajtu postavi linkove ka drugim sajtovima koje smatra odgovarajućima. Međutim, LSGame Store nije odgovoran za sadržinu tih sajtova.
  • LSGame Store zadržava pravo da izmeni ili ukloni bilo koju informaciju sadržanu na sajtu, u bilo koje vreme, po sopstvenom izboru i bez prethodnog obaveštenja.

Poručivanje 
Poručivanje je prvi korak u kupovini preko našeg sajta. Da biste poručili robu putem našeg sajta, morate biti ili registrovani korisnik ili gost kupac. Registrovanjem ćete dobiti korisničko ime kojim ćete ubuduće pristupati sajtu prilikom poručivanja. Pošto odaberete proizvode i smestite ih u korpu, možete odabrati jedan od načina plaćanja:

  • plaćanjem predračuna koji ćemo Vam poslati nakon vaše porudžbine, ukoliko se odlučite da uplatite na tekući račun. LSGame Store zadržava pravo da otkaže kupoprodaju ukoliko se učini da je došlo do nekih nepravilnosti u procesu naplate. Isporuka digitalnog sadržaja se vrši isključivo ako je proizvod u potpunosti plaćen.
  • platnom karticom

Plaćanje
Sve cene su izražene u dinarima.
Ukoliko se odluči za plaćanje karticom, kupac je odgovaran da na sajtu ostavi ispravne brojeve platnih kartica. “Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama procesora. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.”
Ukoliko se odlučite za plaćanje na tekući račun putem predračuna, LSGame Store neće tražiti podatke o vašoj kartici.
Nakon poručivanja artikla sa našeg sajta, i odabira plaćanja putem kartice, očekujte da vas kontaktiramo kako bi potvrdili porudžbenicu. Ukoliko se odlučite za plaćanje predračuna, predračun će Vam biti poslat na ostavljenu mail adresu, bez prethodnog kontaktiranja.
LSGame Store zadržava pravo na izmenu cena i dostupnost artikala bez predhodnog obaveštenja. Ipak LSGame Store neće menjati cene nakon izvršene potvrde vaše porudžbine.

Isporuka
Isporuka digitalnog sadržaja se vrši isključivo i samo na email adresu kupca. LSGame Store se obavezuje da će roba biti isporučena najkasnije 3 radna dana od dana poručivanja. Sva roba koje je naručena do 12h svakog radnog dana, biće dostavljena najkasnije u roku od 2(dva) radna dana na email adresu ili telefon kupca. Uobičajeno vreme isporuke je 24 časa.
Do odstupanja i produženja moze doći ukoliko primalac ima problem sa email adresom kod pokušaja isporuke, ne javlja se na broj telefona koji je ostavio prilikom prijavljivanja na sistem ili nepredviđenih situacija na koje LSGame Store nije mogao da utiče.

Privatnost podataka
Da bismo uspešno obradili porudžbinu i poslali Vam je na email  adresu potrebni su nam sledeći podaci: ime i prezime, adresa, grad, e-mail i telefon. U ime LSGame Store obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogucnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni LSGame Store-a odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Kolačići 
Kada pristupate web sajtu, možemo iskoristiti tehnologiju kolačića ( cookie-ja ) i druge slične tehnologije da bismo identifikovali Vaš internet pretraživač. Korišćenje sajta može rezultovati automatskim čuvanjem određenih podataka na Vašem uređaju, poput kolačića ( cookie-ja ) i aplikativnih cache podataka potrebnih za komfornije korišćenje portala.

Igre na akciji
Igre koje su na akciji moraju biti uplaćene najkasnije do isteka akcije. Ukoliko se naruče u danu trajanja akcije, a uplate nakon isteka iste, smatraće se otkazanom i kupcu će biti ponuđena refundacija ili zamena u vrednosti uplaćenog novca.

Garancija kvaliteta
LSGame Store garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac. Garantni rok počinje danom prodaje i traje 24 meseca. Kupovinom igre za Sony Playstation kupac dobija igru u vidu naloga (account) koji će prodavac kreirati uslužno kupovinom koda za navedenu igru i to u sledećim oblicima – primarni ( lični ) nalog, sa koga  kupac igra igru sa svog profila.  Ukoliko imate zahtev da Vaša igra izričito bude iz regiona sa kog želite da je igrate, molimo da pre kupovine pošaljete takav zahtev na mail lazarpopovic@lsgamestore.rs i tim će , ukoliko bude u mogućnosti, ispoštovati Vaš zahtev, a u suprotnom Vas obavestiti o nemogućnosti nabavke istog (promena regiona igre može zahtevati novčanu nadoknadu). Naknadne reklamacije i prigovori po ovom pitanju se ne uvažavaju. U slučaju da dođe do reklamacije na kupljeni proizvod dobavljač vrši proveru da li je na bilo koji način došlo do zloupotrebe prodatog sadržaja i odlučuje se za prihvatanje ili odbijanje reklamacije u skladu sa zakonom. Na mail kupca mogu stići dodatna uputstva za instalaciju ukoliko to neka igra zahteva, kao i zahtev za slikanjem pojedinih stavki kako bi dobavljač imao uvid u ispravno izvršenu instalaciju. Taj tekst će biti jasno obeležen crvenim slovima na početku mail-a i kupac je dužan da ga poštuje. U slučaju da digitalni sadržaj ( naloge, kodove ) kupujete za preprodaju, a ne za lično korišćenje, garancija se automatski poništava. Na ovu odluku kupac nema pravo žalbe, a potvrdom porudžbine je u potpunosti saglasan sa svim uslovima od početka do kraja ovog teksta. Konačno, LSGame Store garantuje kvalitet, stabilnost i pouzdanost svakog artikla kupljenog na sajtu. Svi dodaci za igru kupljeni van sajta (DLC, ekspanzije, ekstenzije, season pass-ovi i sl.), kao i valute u igri ne potpadaju pod garanciju.

Reklamacije i povraćaj robe
Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:

  1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja – Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će popraviti pokvareni proizvod, zameniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, LSGame Store je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.
  2. Reklamacija u garantom roku – Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda. Rok za utvrđivanje verodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja robe je 8 dana od prijema na email adresu prodavca, a rok za otklanjanje nedostatka proizvoda i/ili povraćaj novca je u skladu sa zakonom. Kupac će u predviđenom roku ili dobiti ispravan proizvod, ili će mu se dati novi proizvod, ili će biti izvršen povraćaj novca. Prilikom reklamacije robe u garantnom roku, kupac je dužan:
  • da reklamirani proizvod prodavcu prijavi putem e-maila lazarpopovic@lsgamestore.rs
  • da prodavcu podnese na uvid elektronski predračun i uplatnicu na koju je novac uplaćen
  • da prodavcu iznese precizan opis funkcionalne neispravnosti proizvoda.

 

U Garanciju ne ulazi:
1.Oštećenja prouzrokovana prilikom nepravilnog rukovanja (reset konzole na fabrička podešavanja, reset računara na fabrička podešavanja, brisanje hard diska, nestabilna internet konekcija)

2.Neovlašćeno prebacivanje igara na druge konzole uključuje. Sony Playstation Nalog ne može biti korišćen na više od jedne konzole istovremeno (1 nalog = 1 konzola). Isto se odnosi i na kodove – 1 kod = 1 uređaj.

3.Brisanje igara sa konzole bez prethodne konsultacije sa podrškom na lazarpopovic@lsgamestore.rs

4.Reklamacije treće strane će se smatrati kao neovlašćeno deljenje kupljenog sadržaja. Primer : Konzolu i sve igre na njoj, kupljene kod nas, prodate, poklonite, izgubite i sl. Treća osoba, koja nije registrovani korisnik sajta, pošalje žalbu na neki od artikala. LSGame Store zadržava pravo da čuva privatnost podataka svojih klijenata i smatra igru, kod ili nalog zloupotrebljenim, osim u slučaju da originalni vlasnik podataka prethodno obavesti LSGame Store o odricanju prava na garanciju, prodaju ili poklon igara trećem licu. U tom slučaju, originalni vlasnik postaje treće lice, prvobitni kupac gubi pravo na uvid u podatke trajno. Konačno, vlasnici se mogu menjati samo jednom, svaka naredna prodaja, poklon i sl. povlači gubitak prava na reklamaciju.

5.Faktori na koje ne možemo da utičemo – nestabilnost PSN mreže,  i svih ostalih servisa koji su hostovani kod trećih strana, a LSGame Store nema direktnu kontrolu nad njima.

6.Svako menjanje Playstation naloga – šifre ili e-mail-a, kao i deaktivacija naloga preko sajta, dodavanje 2-step verification koda dovodi do povlačenja garancije na kupljeni sadržaj.

7.Svaki nalog se mora aktivirati najkasnije 12 sati od slanja naloga, ukoliko ne aktivirate nalog za to vreme, garancija ne pokriva taj nalog.

8. NAJSTROZE JE ZABRANJENO ULAZENJE I LOGOVANJE NA NALOG BEZ NASEG ZNANJA I DOZVOLE, KRSENJE OVOG PRAVILA AUTOMATSKI POVLACI GUBITAK GARANCIJE!

Imajte na umu da se administracija sajta uvek trudi da svima u najkraćem mogućem roku izađe u susret. Stoga Vas molimo da imate malo strpljenja kada šaljete mailove, jer nekada zbog velikog broja zahteva nismo u mogućnosti da Vam odgovorimo u jako kratkom intervalu, već je potrebno neko vreme, maksimalno do 24h. U slučaju požurivanja, spamovanja ili sličnih radnji Vaš tiket će biti stavljen na poslednje mesto te ćete time samo doprineti da još duže čekate na odgovor.

 

Vas LSGame Store.

Povrat sredstava za slučaj raskidanja ugovora i povrata robe
U slučaju da se radi povrat novca usled uvažene reklamacije u garantnom roku i/ili raskida ugovora od strane kupca u propisanom roku, procedura je sledeća:

  • Ukoliko je platio preko računa, potrebno je da nam kupac dostavi broj svog tekućeg računa u banci ili pošti i sredstva vraćamo na njegov račun.
  • Ukoliko je kupac platio karticom, sredstva se vraćaju na njegovu karticu – šaljemo zahtev banci i po njihovoj proceduri vraćamo sredstva

Saglasnost i promene uslova
Korišćenje naših usluga podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani. LSGame Store se obavezuje da ce se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova biće objavljene na sajtu.

Hvala na poverenju.

LSGame Store
Mob: 064/96433761
e-mail: lazarpopovic@lsgamestore.rs[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Novi popusti su stigli!

Docekajmo prolece zajedno spremni za igru po najboljim cenama!